Sider

onsdag 30. september 2009

Så ingen er i tvil

Vi er på Geilo, og i dag har vi først vært på Prestholt seter å drukket kakao . det var alt fro kalt der oppe til å foreta seg noen krumspring i naturen for å si det slik.
Vi holdt på å fryse av oss både det ene og det andre - spesielt det andre..
Prinsen fant så på at vi skulle ta turen innover Hardanger vidda pr. bil.
Som sagt så gjort, etter et par stopp fordi barn måtte kaste opp og Prinsessen måtte plukke lyng kom vi oss til den øverste delen - poppulært kallt snøgrensa.
Som dere ser av bildene var det så sbsolutt sne der.
Dette bilde er av noen jordhytter som ungene synes var svært så fasinerende

Siden den dumme laptoppen vi har med oss ikke er særlig lysten på sd kortet mitt, fikk jeg nøye meg med å koble til bluetooth på mobil og data slik at jeg fikk tak på de 3 bildene jeg klarte å klore til meg med mobilen.
Så har jeg da lært at i morgen når turen går til Langedrag - vel da skal det taes noen bilder med mobilen som er verd å se på.
Omellomtiden får dere se på disse bildene da se!!
Her sees Lillebror langt der nede ved vannet, han måtte selvsagt sette spor i snøen, samt gjøre genseren sin våt der nede hvor ingen hadde tråkket før ham mente han på.
 
Her har jeg liksom prøvd meg på ett eller annet - gud vet hva, tanken var sikkert at det var tøfft med høstfargene i strå og lyng, mot snøen.

Over og ut!

2 kommentarer:

  1. Kjempefine bilder! Kos dere masse på ferie!

    SvarSlett
  2. Vi koser oss, jeg lover!
    I morgen skal vi til Pers Hotell påbadeland..
    Godt bildene var tilfredstillende

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar