Sider

søndag 20. september 2009

Om å løpe etter for halvpris

I høstferien som snart er om hjørnet, skal Prinsessen ta med seg mann og barn + andres barn å reise til Geilo.
Det blir flott tror jeg, for det er faktisk en god del å foreta seg der oppe.

Jeg tok skjeia i egen hand jeg, å la inn en forespørsel i Prinsens navn på en av hyttene i hytteklubben på jobben hans.
Han fikk ikke somlet seg til det selv nemlig.
Jeg mottok det glade budskap om at vi fikk den hytta vi ville ha for vel 2 uker siden.

Etter dette har Prinsen og jeg gått noen runder med oss selv, for å finne ut om det var aktuelt å be med andres barn også.
Ja slik at Lillebror har noen å leke med og Storesøster har noen å leke med og slik at Prinsen og jeg får littegranne fred og ikke må spille kort HELE tiden.

Valgets kval var ikke så vanskelig i forhold til hvem Storesøster kunne ha med seg, det var igrunn ett fett, disse jentene gjør tross alt ikke så vannvittig mye av seg.
Så hun fikk igrunn velge selv, men vi penset henne inn på Veronica og da ble det jo VERO som skulle være med.
Så da til Lillebrors kompanjong..
Det var da Prinsen gjorde Prinsessen oppmerksom på at dersom Lillebror skulle ha noen annen kompanjong en sin far, så måtte vedkommende løpe etter for halv pris.
Hva? svarte Prinsessen...
Prinsen kunne så med en oppgitt mine se på sin kone og forklare at:
"Elskling, vi har ikke mer en 5 seter i bilen!"
eeeeehh.
Se det hadde ikke Prinsessen tenkt på.
Det er jo bagateller...
Vel, så får Prinsen være lekekammerat for Lillebror, de kan fiske, vi skal gå tur i fjellet og jakte på snøen.Vi skal en tur til Langedrag som er helt på track med Lillebrors interesser osv.osv.
Prinsessen er dessuten litt lur, hun tar med seg den lille TV`n og playstation(itilfelle regn)

Vi gleder oss!

Over og ut!

2 kommentarer:

  1. Så heldige dere er! Det blir sikkert en fin tur. Høsten er best på fjellet!

    SvarSlett
  2. Det er så masse flotte farger, også er det jo ganske fasinerende at om man kommer høyt nok opp så er det masse sne også.
    På toppen av det hele, vil nok noen turer i fjellet gjøre underveker på ryggen min!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar