Sider

lørdag 23. januar 2010

Varmkun til middag!

I dag får vi besøk langveis fra (som min kjære mormor ville ha sagt).
Heelt fra Nittedal kommer de.
Når Lise og Terje og Sebbe kommer på besøk skal det selvsagt være litt xtra.
Derfor skal jeg igang med waldorfsalaten om litt og kalkunen ligger og spriker på benken.
Stuffing må lages og bordet må dekkes.
Lise og jeg skal lage kort og kose oss, så får mannfolka gjøre sånne butche greier som mannfolk gjør.

Det er rart med det der..
Når vi er sammen med Lise og Terje sitter Lise og jeg og utgjør en liten gruppe for oss selv, og mannfolka utgjør en annen liten gruppe lettere henslengt på sofa`n stort sett.
Så får alle tilfredstillt sitt behov for skravling og unga får lekt til krampa tar dem.
Noe sier meg at 4-hjulingen til Lillebror skal få luftet seg i helgen, det er nemlig stas med en tremenning i Sandefjord som har motoriserte duppedingser.

Jeg så tlfeldigvis den lille gutten på Meny i dag igjen(som nevnt i innlegget under)og han var like gode venner med kassadamen i dag også, til sin fars store ergrelse - han hysjet og var tydelig flau.
Den lille gutten utbrøt nemlig:
"Jeg er så glad i deg jeg, for du er så flink til å sende varene!!"

Hahaha, Over og ut!!!

2 kommentarer:

  1. varmkun hehe den var ny:)hilse lise og kos dere masse:)

    SvarSlett
  2. Det skal vi, hvis du vil kan du gjerne komme e tur!
    Så kommer du deg litt ut av huset??

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar