Sider

fredag 13. november 2009

Å smake på snøen.....

Endelig har de smertestillende begynt å virke, jeg har nettopp vært i tlf med gunnhild og nå ligger jeg her å klimprer på skjerm tastatur igjen.
Det er igrunn oki at det i det minste finnes internett, på Norske sykehus er jo ikke det en seevfølge.
Er det skrivefeil her får dere bare bære over med meg, jeg er littsmå dopa og har et nummer for store fingre til dette vriende tastaturet.

Ettersom jeg har denne flotte monitoren ooer sengen, kan jeg også høre på radio og se på tv ved siden av å blogge.
Takk helse Norge for det altså.
Pleierne her er alletiders, så er det sagt også- og maten er slettes ikke dum.
VSS - eller Vestfold senral sykehus er ikke så værst!
Klokka, snegler seg mot 22 og jeg signer off for å få med meg resultatene på X-faktor!
blir spennende å se hvem som rykr i dag....
Utenfor daler det svære feite filler av snø, men jeg ligger til sengs og kan ikke stiike nesa i sky, rekke tunge å smake på denom det så sto om livet mitt!

Over og ut!

3 kommentarer:

  1. Stakkars deg.. Syns du er tapper der du ligger og klimprer over tastaturet! Gooood bedring!

    SvarSlett
  2. I all verden! En fredag kveld på sykehus hørtes ikke bra ut, om det da ikke skulle dukke opp en eller annen McDreamy fyr fra Greys:-)
    Masse god bedring ønskes herfra.

    SvarSlett
  3. HH:takk for det, jeg forsøker å være så tapper jeg bare kan.
    Jeg har cola light i lange baner og kamferdrops i skuffen(dvs. ikke kamfer akkurat, men det hørtes så flott ut)

    Husmor: Helg på sykehus er i det hele tatt en kjedelig affære.
    Ingen McDreamy eller steamy for den del å se så langt øyet rekker, men masse hyggelige pleiere og forykende god service.
    Jeg tar mot bedrings ønsker med stor takk - det vil jeg trenge!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar