Sider

tirsdag 17. november 2009

Om å overhøre pinlige detaljer....

Jeg kom på en noe pinlig historie da jeg leste innlegget til Husmorvikaren om:"gi et lite pip".
Jeg var i 60 årslag hos Tante Ellen, Pappas søster.
Vi var en rimelig stor forsamling, i et grendehus i borettslaget til Tante.
Alle hygget seg tilsynelatende med hverandre og maten, men Lillebror E og hans tremenning H, kjedet seg litt..
Det er ikke så rart når en er i selskap med masse voksne og man er 4 og 5 år gammle og ingen lekebiler er i sikte noe sted..
Dermed fridde de til H`s Pappa og meg om ikke vi kunne leke gjemsel med dem?
Vi offret oss vi for en stakket stund, slik at barna våre ikke rev ned kakene på bordet og forstyrret de alvorlige samtalene mellom den litt eldre genrasjonen..
Først skred Pappa`n til H til verket og da han hadde lekt en 20 minutters tid var det min tur.
Vi lekte og lekte og tiden fløy av sted, det var igrunn morro og leke gjemsel med de to små herrene.

Etter å ha holdt på en stund hvor jeg hadde lett etter dem for det meste, fant vi ut at jeg skulle gjemme meg samme med en av dem, hvorpå den andre skulle finne oss.
Lille H og jeg gjemte oss i garderoben, blandt alle kåpene og frakkene - dem var det mange av så vi hadde funnet et perfekt gjemme sted viste det seg.

Lillebror føk forbi oss flere ganger uten å finne oss...
Så kom et par i 30 årene inn i garderoben og snakket lavt sammen:
Han: Har vi vært her lenge nok nå?
Hun: Ja jeg tror det, men det virker vel rart om vi går allerede nå?
Han: Jeg er lei av disse gammle folka nå og kunne tenkt meg å gjøre helt andre ting enn å være her..
Hun: "fniser" mmmmm, hva har du lyst til å gjøre da?
Han: Jeg har lyst til å ta deg med hjem å knulle deg!
Hun: "fniser" hva har du lyst til sa du?
Han: Jeg skal rive tøyet av deg, tvinge deg ned på alle fire og så skal jeg ta deg bakfra.
Hun: Vi kan starte nå.. Vi kan gå inn på do også kan jeg suge deg!
Han: Det høres deilig ut, så kan je....
Midt i denne setningen kommer Lillebror igjen inn gjennom garderoben, han begynner å kikke på frakkene og kåpene og der får han øye på Lille H og meg, som har stått altfor godt gjemt...
Kjære vene, så flaut:
Lillebror E:  Der er du Mamma, du også H, nå har jeg lett lenge altså!
Jeg: Ja, hehe - her er vi!!
Paret som fant ut at de hadde delt intime detaljer med meg og en 5 åring uten helt å være klar over det selv, forsvant rimelig kjapt...
Jeg vet ikke hvem som ble mest flauu jeg - meg eller dem?

Bildene har jeg lånt fra google!

Over og ut!

6 kommentarer:

  1. haha, nå skal jeg tørke lattertårene og så skal jeg legge meg - alene. Håper bare det var de to som ankom festen sammen også da?

    SvarSlett
  2. Fru S: Det var et heldigvis, de var godt gift ettersom jeg forsto på Kusinen min da jeg spurte HVEM de to var.

    SvarSlett
  3. Oj! Jeg tror jeg vet hvem som var mest pinlig berørt!!

    SvarSlett
  4. Jeg kan si så mye som at jeg for min del aller helst ville synke ned i gulvet der jeg sto...

    Og dere, bare så det er sagt: Jeg prøvde det jeg kunne å holde for ørene til Lille H, sånn at han ikke skulle få varige men.

    SvarSlett
  5. Kjære vene! Det må ha vært litt av en følelse å sitte inne i det skapet og overhøre dette her! Litt av en "informasjon" å få........ Må jo ha vært kjempepinlig for de å møte deg igjen senere.......humrer......

    SvarSlett
  6. Ja faktisk møtte jeg paret, eller dvs. mannen igjen i Tante Ellens 65 års lag i mars i år, han var litt rød i toppen.
    Det viste seg imidlertid at de ikke lenger var gift, men hadde gått hvert til sitt.
    Jeg håper og tror ikke at den pinelige episoden var en del av årsaken, for de virket jo som svært så gode venner den gangen!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar