Sider

lørdag 8. august 2015

Årets - Kjære, jeg kom i skade for å...

Gjennom årenes løp har Golfer`n kommet i "skade" for å kjøpe enkelte gjenstander på Netthandelen.
Det begynte vel egentlig med et SPA bad.
Han var så fin når han ringte fra jobb i Nordsjøen og sa som følger:
"Du, jeg har kommet i skade for å kjøpe et spa bad til verandaen jeg, skulle egentlig bare vise en kollega hvordan man la inn bud osv. og plutselig fikk jeg lagt inn et bud og plutselig vant jeg auksjonen"

Jeg for min del så liksom hele ferie budsjettet gå føyka og at her var det snakk om tusenlapper på tusenlapper, det var heldigvis ikke så ille.

Året etter kom han i "skade" for å kjøpe seg et utekjøkken.
I fjor kan jeg ikke helt huske hva han endte opp med, men jeg husker at han igjen kom i skade for å vinne en auksjon.


I år klarte han det kunststykke å komme i skade for å skaffe familien en robotstøvsuger.
Jeg finnes ikke lei meg på en plass for akkurat det, like lite lei meg som jeg ble det året det dukket opp spabad eller det året utekjøkkenet kom rekenes på ei fjøl.

Siden jeg nå har min venn robotstøvsuger`n stående i et hjørne av stua, slipper jeg å lure på om det er hybelkaniner under sofaen, eller å måtte trekke ut alle spisestue stolene for å komme til med støvsugermonsteret under bordet.
Nå er det bare å trykke på en knapp og den lille kompisen vår fikser alt helt selv, den går jaggu tilbake å stiller seg på lading igjen, når den begynner å bli sliten.
Farvel til hundehår og kattehår langs gulvet når solen en sjelden gang smyger seg inn stuevinduene, det er synd egentlig at denne sommeren har vært så regntung.
Hadde det vært en prakt sommer hadde jeg kunnet nyte det synet langt oftere...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar