Sider

torsdag 30. september 2010

Om flua på veggen

Om du var flue på veggen i mitt soverom om dagen kunne du vært vitne til dette:En prolapsbefengt Prinsesse som forsøker å ta seg ut av sengen..
Jeg er så deilig!
Særlig i det jeg forsøker å rulle meg over på rygg, etter å ha tilbragt natten på venstre side.
Det er alt annet enn et lekkert syn, med smerterynker i panna, halvt igjenknepne øyne og en ellers bekymret mine forsøker jeg så å vri meg videre over på høyre side.
Jeg oppdager med ett hvor tissatrengt jeg er og nok et problem ser dagens lys.
Med enda en kraftanstrengelse peser jeg meg ut av sengen og setter kursen mot toalettet.
Det går ganske smått fordi jeg liksom må gå meg igang, men siden jeg på sett og vis også vil forte meg for å unngå å tisse på meg, forekommer det meg at jeg ser nokså komisk ut.

Det skal ikke være bare bare å ha vond rygg.
Dersom jeg kan more og underholde eventuelle fluer og andre insekter for den del, er det ...ja jeg skal vel ikke si verd det, men om mulig mindre meningsløst!
For meg hadde det imidlertid vært bedre om alle fluene døde av kjedsomhet....

3 kommentarer:

  1. Uff, stakkars deg. Høres ut som du sliter om dagen. Håper ryggen blir bedre - snart! klem.

    SvarSlett
  2. Takk for det!
    Det går vel fremover...

    SvarSlett
  3. Dette fikk meg til å tenke på den gangen ryggen min gikk i vranglås på badet, og jeg sto der i bare bh. Ikke klarte jeg å legge meg, ikke sette meg, og ikke gå og i det hele tatt så klarte jeg ingenting. Heldigvis var dette friuka til mannen i huset og jeg vrælte på han som en stukken gris.

    Det hele endte opp i at gubben tok tak i meg og mer eller mindre slepte meg fra badet til soverommet, som til alt hell ligger bare få skritt unna. Alt dette mens jeg gråt og lo hysterisk, for det var så vondt samtidig som at det var komisk. Vel i senga, truseløs men med bh for litt verdighet må man jo ha,så klarte jeg til min store overraskelse å rette meg ut.

    Jeg lå i to dager etter dette, og brukte krykker når jeg skulle opp.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar