Sider

tirsdag 14. september 2010

Kjekt å ha?

Så har jeg kjørt Prinsen i Nordsjøen.
Dvs. jeg har jo ikke kjørt mannen rett på sjøen, jeg er jo alt for glad i ham til det.
Det jeg selvsagt mener er at jeg har fått ham et sykke på vei.
Så får Norwegian og Folka på Helliporten ta seg av resten.

Dermed er jeg igjen eneveldende på hjemmebane.
Denne uka har jeg også nok å henge fingrene i, Lillebror skal på diverse treninger og kamper.
Storesøster skal på trening de dagene Lillebror har fri(typisk) og til helgen er det jobb på meg hvis ryggen holder distansen ut.
Til tider kan en føle seg som en privat sjåfør...
Ellers har jeg store planer om å få tatt meg en prat med læreren til Lillebror, fylle luft i dekk på store bilen, scrappe og se om det går ann å selge en del av alt det vi har stående i boden som ikke benyttes lenger.
Jeg mener hva skal vi med 2 komfyrer, når vi har pusset opp kjøkken og koker på gass?
Eller hva med den blå sofa`n, som står som et øyesår i et hjørne av stua og akkurat nå kun brukes til å kaste fra seg rent tøy på, før en kommer så langt som til å få brettet det?
Videre har vi 3 motorsager??? Siden jeg ikke er tilbøyelig til å bruke noen av dem og Prinsen bare kan bruke en av gangen, har vi iallfall 1 for mye, for en i reserve må jo være greit.
Om ikke det skulle være nok huser boden vår 1 kjøkkenbord med 4 stoler, som heller aldri vil slippe inn i huset igjen.
Vi har til og med en flott porselensvask som bare står der å lurer på når den skal få komme til nytte...
FINN here I come!

Tenk på alt det andre jeg kan sette i boden istedet for det som står der nå.
Eller bare tanken på hvor ryddig det blir.
Alt sammen har nemlig vært kjekt å ha alfor lenge - uten egentlig å bli brukt!

2 kommentarer:

  1. Eller! Kanskje du skal prøve å slappe av litt? Hvordan er det å være så mye alene hjemme, egentlig?

    SvarSlett
  2. Det kunne jeg jo fint gjort!
    Og det andre spørsmålet ditt blir det likegodt et innlegg av!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar