Sider

lørdag 11. september 2010

Om å finne en telefon!

Ikke noen hvilken som helst telefon heller om jeg så må si det..
Som vakt på ungdomsklubben kommer en over masse rart.
En ærlig sjel kom til meg med en telefon noen hadde vært uheldig å miste.
Siden jeg har et lite snev av inteligens gikk jeg først gjennom telefon lista, men fant ikke nummeret til selve telefonen, slik at jeg fikk tak på et navn.
Det neste jeg forsøkte var å ringe til min egen telefon, men det var selvsagt skjult ID.
Vel, vel tenkte jeg å åpnet så billed galleriet...

OH MY GOD!
Hvis det jeg fant er gjengs hos gutter i ungdomskole alder, er verden svært forandret eller jeg er bare snerpete og følger ikke med. Eller kanskje jeg ikke vil følge med?
Noe sier meg at jenter på 14-15 år bør være litt mer kritiske i forhold til hva de sender til gutta...

Jeg fant eieren til slutt etter å ha ringt Mamma`n hans, som jeg fant nummeret til etter å ha gått igjennom lista en gang til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar