Sider

mandag 4. oktober 2010

Gi et lite pip

Jeg har en matbit i pusterøret enda jeg, men da har jeg i det minste nattmat, sa prinsen...
Han har kost seg så voldsomt med gryterett i kveld, dere vet det at når man er på fjellet, så blir liksom appetitten xtra god og ikke minst xtra stor!

Vi er på Hovden, på hytte da selvsagt, ettersom telt eller vogn ikke er helt vår greie.
Det har vi prøvd før som trofaste lesere vet.
Ikke noe vondt om camping, det er en flott syssel, men vi setter altså pris på vegger man ikke må bardunere og som ikke gir etter for vind.
I skrivende stund ligger Prinsen på sofa`n å ser dokument 2, i beste Al Bundy stil....
Selv om Prinsen har litt vondt i ryggen, er han langt fra noen slabbedask for det.
Istad feks. gikk han 4 skritt over stuegulvet, snudde seg til Lise og meg å sa:
"følg med nå, nå skal jeg få ungene til å komme ned hit(ungene har sitt domene i 2.etg.)uten å rope til dem"
Lise og jeg så på hverandre å ristet litt på hodet og kunne ikke helt begripe hvordan det skulle gå..
Prinsen strakte seg med pekefingeren i været og trykket inn knappen på røykvarsleren.
Litt av en morroklump eller hva?

Nå skal jeg dra med meg Lise for å røyke, i morgen skal vi spise enda mer alle sammen og så skal vi gå tur så ryggene våre stortrives!!!
Dere vet det er helsebringende å feriere på fjellet.

4 kommentarer:

  1. Det er aldrig kjedelig å feriere med dere,enten kommer du med noe morsomt eller ungene og selvsagt prinsen. Det er altid noe som skjer og det er mye latter.Jeg er så glad i dere at det nesten verker =0))))) og setter så stor pris på all moroa og latteren dere sprer rundt dere.

    SvarSlett
  2. Ja morro har vi det det er helt sikkert. Nå har vi hørt om forbryterskolen og far som kjører bil i ace ventura style i sludd faktisk...
    folk som har 3,5 venner og ja - i det hele tatt. Eller hva med han som satt fast tissen i takrenna???

    SvarSlett
  3. Ja han prinsen din er skjønn det skal du ha,mange gode historier har han på lager.Han som hadde 2 tver i stue og den ene sto ved siden av hverandre.

    SvarSlett
  4. Fortsatt ferie? Uansett ønskes det en god helg herfra! Håper ryggen er bedre!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar