Sider

fredag 3. juli 2009

Hete bølgen!

Det er varmt!
Og det har det igrunn vært lenge, ikke for det - klager overhodet ikke, fantastisk vær altså, men det er slitsomt når man liksom ikke kan unslippe varmen i det hele tatt.
Om man er på fastbosteds adresse(les hjemmets lune arne)så har man stort sett steder å gjøre av seg hvor det iallfall er noe mer kjølig enn i en campingvogn...
Godt er det også at man har annet å gjøre i varmen enn bare å sole seg og være aktiv - DS`n er en kjær følgesvenn..
Hva gjør man så, når man ikke orker å være på stranden absolutt hele dagen nettopp fordi, det IKKE finnes et spor av skygge noe sted?
Jo man improviserer slik mine deilige små har gjort.
Er man i besittelse av en hage slange og en gummibåt - vel så har man et provisorisk basseng!!!
Her er deilige badebilder tatt i helgen!





Og vannleker, sånn som vannballong krig og vannpistoler er supre!
Vi fikk til og med oss "nabo`n" på leken - jeg tror igrunn vi voksne var værst!



Over og ut!

2 kommentarer:

  1. en dag tidligere hjemme , og jeg lurte fælt på hvordan det går med håndarbeidet .

    SvarSlett
  2. håndarbeidet går så det suser!
    Jeg hekler og hekler og det er så morro..
    Synd jeg ikke hadde med meg hekletøyet mitt på sykehuset i går for det tok jo heren fløtte meg flere timer der borte...

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar