Sider

onsdag 9. juni 2010

Uten TV og Internett!

Bare så det er sagt er jeg ikke forulykket... Jeg har ikke svømt som en skiftenøkkel, ei heller gått på rødtlys eller møtt på en morderisk person.
Jeg har bare kranglet så fillene føyk med internett og kabeltv levrandøren min..
De hadde mage til å si til meg at jeg ikke hadde betalt et par av regningene mine..
Dette var jeg HELT sikker på at ikke stemte, de stengte da likegodt signalene mine og koblet meg fra.
Så viser det seg at de mente jeg ikke hadde betalt for IP telefoni - som vi sa opp for snart 2 år siden.
Nå har det endt med at det er dem som skylder oss penger...
Nærmere 2500 kr. faktisk.
Da fikk pipa en annen låt og de ville gjøre det godt igjen.
MEN den gang ei, det skal mye til å komme på godsiden til Prinsesse vil ikke - når hun virkelig ikke vil...
Dermed sitter vi uten TV og Internett i noen dager til.
Da kommer nemlig ridderen på den hvite hesten - Sandefjord Bredbånd og fikser og ordner for oss!
Av prinsipp valgte vi å ikke ta i mot noe som helst fra de andre galningene.

Dermed må dere klare dere uten Hennes Kongelige Høyhet litt til - jeg var forsåvidt aldri i tvil om at dere ville klare det, selv vi ROYALE er unværlige!

Ærbødigst Dersj Prinsesse!

2 kommentarer:

  1. For en kundebehandling. Dessverre ikke det eneste eksempelet på dårlig service..

    SvarSlett
  2. Jeg savner deg!!!!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar