Sider

onsdag 30. juni 2010

Overdose Trening


Denne uken er jeg sprekere enn aldri før.
Mamma trener på Easy Life og der får de innimellom lov til å ha med en venn på jobben hadde jeg så nær sagt.
Denne uka er jeg og Mamma bestevenner og jeg skal trene hver dag.
Jeg er allerede så støl at jeg har ikke ord, men det er bare å bite tenna sammen.

I morgen er det funwalk, jeg gruer meg!
Det kommer til å brenne noe så fryktelig i mine allerede utslitne ben.
Muligheten er tilstede for at jeg kan komme til å kaste inn håndkle og heller gå for oppvarming på tredemølle samt styrke mine kroppsdeler på diverse apparater.
Fredag blir det Zumba og det GLEDER jeg meg til.
Så får vi se da om jeg klarer å riste løs tilstrekkelig....

Ærbødigst Dersj Prinsesse

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar