Sider

søndag 20. juni 2010

Nytt kamera og gjestevisitt!

Gjestevisitt på bloggen!
Hvis alt går etter planen kommer instalatøren i morgen etter 12.00 og vips er jeg på nett og kan blogge som det passer meg!
Det er ikke feil.....
En annen ting som heller ikke er feil, er at Prinsessen har kjøpt seg nytt kamera, et deilig speilrefleks kamera med 2 objektiver og en ny verden har åpnet seg.

Med ett kunne jeg ta bilder av Lillepus og han så ut som en katt istedet for en stor sort klump med hår.
Til og med Ludvig ble vakker på bilder, og jeg gleder meg til å scrappe med alle de flotte bildene jeg nå får tatt.
Det er masse finesser på kamera og noen av dem har jeg funnet ut av, sånn som å lage DUSE bilder - du verden så lekkert.
Til og med en gammel og slitt redningsbøye fra Vesta ble alldeles flott å se på....
Så da er det vel bare å si på gjensyn?

4 kommentarer:

  1. jeg vil også ha nytt leketøy!!"snufs"

    SvarSlett
  2. Det skjønner jeg, men nå var det MIN tur... du skifter jo mobiltlf. som andre skifter underbukser. Så det så!

    SvarSlett
  3. På gjensyn! Håper det ordner seg med nettet!

    SvarSlett
  4. Alt er på track med meg nå!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar