Sider

torsdag 8. april 2010

Lappe teppe

Jeg skrøt på meg å ha laget et heklet lappeteppe forleden og her er bildene som beviser det.
Det har vært så mye å gjøre den siste uken med jobb på natt og masse annen jobb for fotballlaget at jeg ikke har sett skogen for bare trær.
Nå har jeg imidlertid fått hodet over vannet igjen..
Om noen dager går turen til Trondheim for min del på kurs - Kreativ Omsorg, jeg gleder meg!

Ellers er det "banket inn" et møte med den ukjente familien helgen 30. april - 2. mai, det blir veldig spennende.
Men aller først venter tuppefest i morgen kveld.
Jeg hadde jo bursta forrige helg, derfor har jeg invitert noen venninner til meg, samt en tupperware dame som skal demostrere.
Dermed har jeg sagt til gjestene mine at jeg IKKE ønsker gaver,
men at de heller kan kjøpe noe til seg selv hvis de vil.
Når tuppedamen har gått, skal vi kose oss med ost og vin.
Så får vi håpe det blir en ellers fortryllende aften.


Mår`n igjen!

2 kommentarer:

  1. Så fint teppe! Lykke til med partyet, høres veldig, veldig koselig ut! Men det spørs nok om du ikke får noen gaver allikevel!

    SvarSlett
  2. Ja ja, men da får de takke seg selv hadde jeg så nær sagt!
    Jeg synes ialletilfelle at jeg var superlur, som fant på å slå det sammen.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar