Sider

onsdag 21. april 2010

HKH i PAPP!

Jeg har ikke vært så inspirert av blogging i det siste, men derimot har jeg vært veldig inspirert i papp.
Nabo`n skal ha konfirmasjon om et par uker og derfor har jeg laget bordkort.
Bordkort av doruller til og med.
Jeg har laget masse annet også, når en først setter seg til med papp og papir, tar gjerne det ene det andre med seg også tar man et dypdykk.
Jeg har ikke bare laget kort, men også fått scrappet en hel masse.
Her er et av de 50 bordkortene jeg har laget til nabo`n, inni der skjuler det seg en dorull - hvem skulle tro det? Er man som oss også flittige brukere av husholdningspapir, kan man fint lage større kort av samme type også - som dette sorte:
Siden jeg har måttet slite med 50 doruller, kam jeg fint innrømme at jeg tiltider har blitt litt lei...
Derfor har jeg produsert en del andre kort også..
Golfkort (kjekt å dersom noen av golfkompisene til Prinsen skulle fylle år) og ellers andre kort som kan benyttes til hvilken anledning som helst.
Disse kortene er artige å lage, litt knot siden det er masse lag på lag osv, men svært så tilfredstillende når det er over. Her er et kort som feks. kan brukes til dåp.
Har man en god venn man vil gjøre stas på:
Og sist men ikke minst flere allaroundkort...
Over og ut og mår`n igjen og alt det der!

2 kommentarer:

  1. Så flott! Du har jo åpenbart et talent for dette! Og masse tålmodighet, skjønner jeg!

    SvarSlett
  2. Jeg sier takk for det!
    Det er kjempe gøy og dermed kommer tolmodigheten liksom helt av seg selv...

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar