Sider

onsdag 29. oktober 2008

jeg hadde EGENTLIG ikke tenkt...


Å kjøpe noe som helst... Men det slår alltid feil!

Jeg hadde sagt ja til å dukke opp på et "party" hjemme hos en arb. kollega - partyet omhandlet lys og jeg så for meg sånne fæææle formstøpte lys men, så var så og si alt bare driiiit lekkert!
Og mine gode forsetter var som blåst bort sammen med vettet mitt.
Så jeg handlet da selvsagt alikevel og på toppen av det hele gikk jeg med på å ha party for det var jo enkelte ting som ikke gikk ann å kjøpe med mindre man var vertinne..
Tenk at det går ann å bli så dum at man går på sånne salgs triks!
I så måte er jeg en kronidiot!

Nå er det altså min oppgave å invitere en hel haug med kvinnfolk hjem til meg om knappe 2 uker som også åpner lommeboka på hvidt gap!




Over og ut!

1 kommentar:

  1. Hvis di var sååå jæ*** leker som du sier , så må jeg jo komme da..men om lommeboka er på vidtgap er en annen sak:))

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar