Sider

torsdag 30. oktober 2008

Camping eventyret!


Det er helt sant... Vi har bestemt oss - vi skal bli campere uannsett hva noen som helst måtte mene om det. Det kan være så Harry det bare vil, oss raker det ikke, VI SKAL CAMPE!

Problemet er bare at vi må finne oss ei vogn som ikke koster en halv arm og litt til, må jo finne ut hvorvidt en tar seg ut i grilldress og om felles arrangementer på sletta er no for oss.
Nå er jo vi en gjeng fest karameller så tror det skulle gå greit!

Jakten er altså i gang og vi har alt sett på ei vogn som var helt drepen når vi kom inn i den, vi har sett på alt fra vogner til 20 lapper fra tidlig 80-tall til vogner til rundt 100 smakkers fra denne siden av milleniumet.
I kveld var vi nær ved å være heeelt gærne og slå til på ei vogn men fornuften tok oss før iver`n heldigvis..
Jeg skal selvsagt holde dere oppdatert om hvordan det går og hvor vi havner hen i verden med den vogna vi event. kjøper oss til syvende og sist!
Holder en knapp på Stavern eller Helgeroa for min del.

Syns liksom jeg ser oss da:
Sitter å dingler med beina i forteltet,(for det er visst i forteltet alt foregår har jeg skjønt) hilser på nabo`n som nett er kommet fra kiosken med VG under armen og kjenner grill lukta som brer seg over sletta, ungene løper til og fra og far finner frem grillskivene og gjør seg klar til middag mens jeg, ja jeg sitter i forteltet lettere henslengt med se og hør og Rudberg på radio`n og er ikke bare prinsessa av Campingplassen men - DRONNINGA!

Diamond TextDiamond TextDiamond TextDiamond TextDiamond TextDiamond TextDiamond Text

Over og ut!

2 kommentarer:

  1. Jeg kan for mit bare liv ikke se for meg deg som kamping dronning.. men undere har jo skjedd før... Gleder meg allerede til sommeren for å skue camping familiens første sesong!:))

    SvarSlett
  2. Prinsessen av Makedonia16. november 2008 kl. 09:50

    Å da kommer det sikkert bilder min kjære venn, fargerike bilder av meg og mine undersotter i verdens mest KONGE grilldresser..

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar