Sider

torsdag 23. juli 2015

Elsk deg selv

Om du har dobbelthake eller ikke, er det all grunn til å elske seg selv..
Bruk tid på deg selv, enten det er til trening, venninne besøk eller overdrevent mange selfies.
Kjære all verden, om du føler deg bedre ved å ta en hel haug med bilder av deg selv - morgen, middag og kveld, vel så gjør det da...
Strekk hals, lag trutemunn, smil så stort og bredt at folk kan se drøvelen din om det er det som stiller kløen din.
Bare sørg for at du kan leve med de bildene som ikke er så velykka også, at du kan le litt av deg selv...
Det kan nesten ikke overdrives, gjør som meg for eksempel..
Lat som om noen sa noe vanvittig morsomt - det funker alltid... især om du kaster hodet bakover

Hva er dette, er det en gjesp eller forsøker hun å se lur ut

Det er lov å være stygg-blid

Ha guts til å legge ut dette bildet!

Pass på å strekk hals så dobbelthaken forsvinner

Så er det viktig å sørge for å holde romantikken i hevd..
Jeg kjøpte blomster til meg selv!
Selv om jeg har en mann i Nordsjøen - så skal vel ikke det gå ut over meg??
Jeg vet jo at han elsker meg minst like mye der han sitter på jobb som han gjør når han får closeup av morratrynet mitt og kan oppleve at håret mitt står til alle kanter eller at jeg fiser, når han er hjemme.
Jeg tror disse er fra Golferen min, at jeg kjøpte dem selv betyr jo ikke stort - vi har jo felles økonomi :-)

Nå stikker jeg på stranda og skal bruke flere timer på bare meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar