Sider

tirsdag 21. juli 2015

Tilbake til hverdagen

Så er ferien over for denne gang og jeg har kommet fra den, og utskeielser med et nødskrik.
Jeg har slappet av og kost meg.
Det har blitt langt ifra så mye trening som jeg planla og langt flere dager med fest i munn enn jeg planla også, men ALT med god samvittighet og da gjør det INGEN VERDENS TING - tenker jeg!

Denne uken starter "hardkjøret" igjen, med styrketrening i går, Yoga i 1 time i dag og sånn har jeg tenkt å holde på frem til og med torsdag, fredag planlegger jeg nemlig å være litt redusert...
For torsdag skal jeg og verdens herligste nabo og venninne Elin på Wenches Bingo i Fonteltet.
Vi var der i fjor og hadde det kjempe gøy.
Wenches Bingo handler i grunnen ikke så mye om bingo, men mest om show og om pengeinnsamling.
Hva man enn gjør, er det iallfall best (i sær om du ikke har feit lommebok) å ikke rope BINGO uten å være HELT sikker på at du har BINGO, da vanker det bøter!!

I skrivende stund forsøker jeg å motivere Lillebror til en dag i barnehagen, som han nok synes er litt skummelt ettersom han har vært borte i 3 deilige ferieuker og plutselig nå befinner seg på NY avd. i 2.etg. Da stikker det litt ekstra å gå fra ham, men så vet jeg jo at han har det gøy når det først er igang.
Heldigvis er en av "tantene" fra hans gamle avdeling der sammen med ham og det er godt.
Lillebror og Mamma selfie på Krabbefisketur!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar