Sider

søndag 6. desember 2009

SCCHKÅÅÅL!

Så er man hjemme igjen etter lystig lag med tilhørende lutefisk.
Det var så godt og jeg spiste så mye at det var så vidt jeg fikk ned desserten ..
Det var som sagt lystig, alle gjestene fikk utdelt hver sin oppgave (på ar under asjetten - dermed ble det helt tilfeldig hvem som fikk hvilken oppgave).
Selv var jeg den heldige vinner av: Det er din oppgave at det skåles så mye som mulig, og pass på at ALLE drikker!

Det var jo rette ræva som fikk den oppgaven ettersom jeg var edru og ikke fikk noen konsekvenser av at glassene ble hevet hyppig!
Vi hadde allsang: Hjalmar og fångad av en stormvind, samt historien om de tre små fisk!

Nå bærer det i seng med meg, for i morgen eller dvs. i dag skal ungene og jeg i det årlige juleverkstedet til naboen, sammen med andre naboer... Der skal bla. kåres den mest julete familien...

Over og ut og god natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar