Sider

onsdag 8. januar 2014

På jakt etter Lekekjøkken

Lillebror har vært på besøk hos kompisen og lekt med kjøkkenet han hadde fått av Mamma`n sin.
Det var jo kjempe gøy!
Kjeler med lokk, som kunne tas av og på, knapper man kunne vri på så mye man ville og til og med en ovnsdør til å lukke opp og igjen.
Lillebror tenkte nok at han hadde kommet til himmelriket, så gøy og så flott var det.
Og det var et fint kjøkken, som Mamma`n til Kompisen hadde funnet brukt på finn.no til den nette sum av kr.50,-
Det er nok ikke en typisk pris for et brukt lekekjøkken, men jeg tenkte at når Lillebror syntes det var så gøy så skulle jeg sjekke litt rundt jeg også.
Og jeg skal hilse å si at jeg fant...
Av brukte kjøkken var det vel ikke så mye å skryte av i en grei kjøreavstand fra der vi bor, MEN kjære vene for noen priser på mange av de NYE kjøkknene som var å finne.
Hva tenker der om et lekekjøkken til drøyt 4000 kroner, eller hva med at veldig mange kjøkken til barn ligger opp mot kr. 2000,-
Jeg synes det er drøyt jeg altså.
Om de aldri så mye er laget av tre eller av en eller annen form for vidunderplast.
Vi dro på Brio vi og kjøpte et sett med kjeler og noe sleiver og sånt til et par hundre lapper og i skrivende stund står Lillebror og kokkelerer og koser seg ved salongbordet, mens han viner av fryd og forsøker å servere Mamma og Pappa.
Så får vi ønske oss lekekjøkken fra IKEA på sikt.
Lillebror og Mammas DRØMMEKJØKKEN

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar