Sider

mandag 25. april 2011

Natt til 25.April 2000

Ååååå jeg må så tisse og det gjør så vondt, hvorfor i helvete måtte den mannen parkere bilen nå da.
Drit nå i den bilen, jeg gir langt faen i den bilen, jeg har vondt!!!!!
Kanskje jeg bare skulle pisse på meg her forran hovedinngangen, folk ville jo bare tro det var vannet som gikk alikevel?
Nei jeg kan ikke det, det står jo en taxi der også, hvorfor må han kikke på meg nå da?
Kan han ikke bare passe sine egne saker?
Åh, der kommer han, flaks det igrunn da før jeg står her å føder forran gud å hvermann...
For 11 år siden i dag, kom Lillebror E til verden i en kjempe fart, når han først bestemt seg for å slutte med all nølingen som hadde tatt Mamma`n hans 2 døgn å stri seg gjennom.En sånn fart faktisk at vi nesten ikke rakk opp på fødestua, Jordmora møtte oss nede i vestibylen og den fødende kjeftet og smalt så til de grader og var så tissatrengt at hun ikke kunne bevege seg en meter.
Dermed ble det rullestol på siste etappen.
Pappa`n trodde visst han hadde all verdens tid og hadde planer om et VG og en kaffitår, men ikke tenk på det.
Lillebror hadde plutselig dårlig tid og banet seg vei på 2 pressveer.
Det var så vidt Mamma`n hans rakk å kaste seg opp i fødestolen.
Kaste og kaste, det var nok heller krøkkete bevegelser, mens hun klamret seg til lystgassen med begge hender å nektet å slippe taket.

Etterpå sovnet hun av utmattelse for det hadde ikke vært stort med søvn siste 2 døgn, hjemme lå Ludvig helt utmattet han også etter å ha sirklet rundt Matmor i dagesvis og jamret seg hver gang det kom en ri.
Pappa`n bare satt å smilte, foruten å ta kjempe stolte telefonsamtaler midt i svarte natta til besteforeldre og hun som akkurat hadde blitt Storesøster.

Da han utpå morra kvisten dro seg hjemover å bare skulle innom butikken en tur for å kjøpe det helt nødvendige.
Betalte han for varene å gikk UTEN å ta dem med seg...
Betjeningen løp etter å ropte: varene dine!
Pappa`n bare smilte å sa: Du skjønner jeg har blitt Pappa i natt!
Gratulerer til Verdens Beste Lillebror E med 11 års dagen!

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen til dere alle:)

    SvarSlett
  2. Takk å takk, det ble en rar bursta` hvor jeg måtte jobbe, Prinsen var i Nordsjøen osv. men heldigvis for Storesøster som laget pannekaker og kjøpte is til Lillebroren sin!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar