Sider

fredag 26. november 2010

Uventet Søster!

Jeg er heldig altså.
Tenke seg til at jeg har fått en helt egen bonusfamilie.
Denne helgen skal jeg på besøk til Storesøster, det blir bare henne og meg for en skikkelig jentehelg.
Hadde noen fortalt meg for et par år siden at jeg skulle planlegge jentehelger med en storesøster, hadde jeg ristet på hodet og himlet med øynene.
For det skulle ikke vært mulig for et enebarn og planlegge slike ting.
Som enebarn kan man planlegge så mange jentehelger en bare vil, men storesøstre eller lillesøstre vil aldri være med som en del av regnestykket - langt mindre vokabularet.
Men nå sitter jeg her med gledeseg ilinger i magen, klar til å legge ut på ferden mot Lillesand og Storesøster.
For et enebarn er det mer uventet enn å vinne i lotto vil jeg anta, mye mer stas enn å reise til Afrika og laaangt mer spennende enn en god thriller.

Storesøss - here I come!

2 kommentarer:

  1. Håper det svarte til forventningene!

    SvarSlett
  2. Om det gjorde!
    Vi hadde en knall helg, full av latter og glede og bare kos kos kos.
    Det som kanskje var best med hele greia var hvor avslappende det var.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar